سقف عرشه فولادی و عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی و عرشه فولادی دارای ویژگی منحصر بفردی است :

حذف قالب بندی، در این سیستم قالب بندی که یکی از مشکلات اجرایی ساختمان را تشکیل می دهد حذف گردیده و اجرای سقف را با سرعت بسیار بالایی عملی می نماید و این امکان نیز وجود دارد که بعد از تکمیل شبکه های تأسیساتی بصورت یکجا نسبت به بتن ریزی تمام سقف و طبقات اقدام نمود و بدین روش مي‌توان تا 12 بار سرعت اجرای سقف را افزایش داد.

 

برشگیرهایی نظیر برشگیر نبشی و ناودانی حذف گردیده و از برش گیرهای مطابق با استانداردهای بین المللی استفاده می گردد و این برشگیرها تواماً با نصب سقف اجرا می شود و سقف آماده بتن ریزی خواهد بود. (حذف جوشکاری در اجرای برشگیرها)

میزان بتون مورد نیاز در این نوع سقفها بطور میانگین 07/0 متر مکعب برای هر متر مربع می باشد و نسبت به سقف های مشابه نیاز کمتری به بتون خواهد داشت. نگهداری و کیورینگ در این نوع سقفها بدلیل حفظ مقدار قابل توجهی از آب بتون به مراتب ساده تر و کم هزینه تر بوده و به دلیل عدم ریزش و نفوذ شیره بتون از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

بتون ریزی در این سقف از سطح بسیار صاف و یکپارچه برخوردار بوده که پس از آن نیاز به رگلاژ بتون و کف سازی و پوكه ريزي نمي‌باشد و با سرعت بالا آماده اجراي پوشش نازك كاري (سراميك، سنگ، پاركت و موكت) مي‌باشد.

عرشه فولادي 09127475535 09127495823 عرشه فولادي قم ، عرشه قم ، عرشه فولادي تهران، گلميخ، متال دک، سقف عرشه، ورق عرشه فولادي عرشه الياف استاد ولدينگ فورمينگ کامپوزيت سقف عرشه فولادي ورق با عرض مفيد بالا.